سفره خالی
نوشته شده توسط : نگارنده

بنام خدایی که دوستان خوبی سر راهم میزاره

سلام ، سلامی به گرمی ظهر تابستون  آبادان و اهواز

فکر کنم سلامم خیلی گرم باید باشه دوستان

البته جنوبی های خوب این گرما رو بیشتر حس میکنن.

این شعری که نوشتم نشونه ی فقر نیست یا نشونه ی بدبختی  یه خانواده نیست اشتباه نکن

با نگاه  عمیق تری اگه ببینی متوجه منظورم حتما میشی  رفیق.

 

یاد دارم در غروبی سرد سرد

می گذشت از کوچه ی ما دوره گرد

داد میزد: کهنه قالی می خرم

دسته دوم، جنس عالی می خرم

کاسه و ظرف سفالی می خرم

اشک درچشمان بابا حلقه بست

عاقبت آهی کشید  ،  بغضش شکست

اول ماه است و نان در خانه نیست

ای خدا  شکرت ، ولی  این  زندگیست

بوی  نان  تازه هوشش  برده بود

اتفا قا    مادرم   هم    روزه   بود

خواهرکم  بی روسری  بیرون  دوید

گفت: آقا سفره خالی  می خرید!!! 

بعضی وقتا که این شعر و میخونم  با خودم میگم  ای کاش جای اون دوره گرد بودم و اون پولی که برای خرید کهنه قالی و کاسه ی سفالی داشتم میدادم به اون دختر بچه . البته   من   هر چی فکر کردم نتونستم جای اون پدری باشم که در اون وضعیت بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 





:: بازدید از این مطلب : 870
|
امتیاز مطلب : 151
|
تعداد امتیازدهندگان : 45
|
مجموع امتیاز : 45
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
شاهین در تاریخ : 1389/11/7/4 - - گفته است :
به هـمـان سـادگـی



کـه کـلاغ ِ سـالـخـورده



بـا نـخـستـین سـوت ِ قـطـار



سقـف واگـن مـتـروک را



تـرک می گـویــد



دل ،



دیـگــــر



در جـای خـود نیـسـت



بـه همـیـن ســادگـی !

salam doste man mamnonam ke be weblogam sar zadi vagean khosh halam kardi omidvaram har ja bashi 20 te 20 bashi پاسخ از لوگان:سلام شاهین اینقدر قشنگ شروع کردی به حرف زدن که باید فقط بگم چشششششششششششششششششششم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: